De prijs is bedoeld voor jonge ondernemers die vernieuwend bezig zijn en potentieel hebben. Sinds mei 2014 runnen Thomas en Mark Boxbites; abonnementen op een doos vol gezonde (en fijn geprijsde) tussendoortjes uit binnen- en buitenland. Sinds september presenteert Boxbites zich als de ideale kantoorsnack, onder het motto: ‘snack goed, werk beter’. In vier maanden tijd wisten ze zo een omzet te behalen van 60.000 euro. Het gaat hen dus voor de wind, zegt Thomas, maar dat ze een prijs zouden winnen hadden ze niet verwacht. ‘De wethouder van Wageningen nodigde me uit om naar de nieuwjaarsreceptie van de gemeente te komen. De smoes was om een standje te bemannen, maar de echte reden was de stimuleringsprijs. Echt gaaf en een echte verrassing!’
De twee zijn momenteel druk bezig om een eigen label op te richten. ‘Eigen producten met een eigen merk erop, omdat we onze missie duidelijker willen uitdragen: gezond snacken lekkerder en makkelijker maken voor iedereen. Het ‘box-principe’ is hierin te beperkend.’ Uiteraard blijven de heren ook nog aan hun particuliere fans leveren.